Εμπλουτίζεται συνεχώς η ψηφιακή πλατφόρμα για τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Εμπλουτίζεται συνεχώς η ψηφιακή πλατφόρμα για τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων




Εμπλουτίζεται συνεχώς η ψηφιακή πλατφόρμα για τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων

Εντός του 2024 ψηφιοποιήθηκαν 55 ακόμη υπηρεσίες

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του φορέα και με γνώμονα τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες, έχει υλοποιήσει μέσω της Διεύθυνσης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και έχει θέσει σε λειτουργία από το έτος 2022, την Ψηφιακή Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων Πολιτών/Επιχειρήσεων προς την Περιφέρεια, μέσω της παρακάτω διαδρομής: https://pste.gov.gr/ilektronika-aithmata.

Στην Ψηφιακή Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων δημοσιεύονται διοικητικές διαδικασίες που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, για τις οποίες κάθε πολίτης, ατομικά ή ως νόμιμος εκπρόσωπος νομικού προσώπου, μπορεί να υποβάλλει ηλεκτρονικά το αίτημά του. 

Για την είσοδο στην Ψηφιακή Πλατφόρμα και την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος απαιτείται η προηγούμενη αυθεντικοποίηση του χρήστη με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Taxisnet). Κάθε πολίτης με την είσοδο και εγγραφή του στην Ψηφιακή Πλατφόρμα αποκτά αυτομάτως τη δική του ψηφιακή θυρίδα, μέσω της οποίας έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία των ηλεκτρονικών αιτήσεών του, καθώς και να λάβει την απάντηση από την αρμόδια Υπηρεσιακή Μονάδα της Περιφέρειας.

Επισημαίνεται ότι από την έναρξη λειτουργίας της Ψηφιακής Πλατφόρμας:
- Έχουν πιστοποιηθεί και εγγραφεί 2.600 πολίτες και έχουν υποβληθεί 747 Ηλεκτρονικά Αιτήματα.
- Έως σήμερα φιλοξενούνται 78 ψηφιακές υπηρεσίες, που αφορούν τομείς, όπως την Επιχειρηματική Δραστηριότητα, την Αλιεία, τη Γεωργία και Κτηνοτροφία, τον Πολιτισμό, Αθλητισμό και Τουρισμό, την Υγεία και Πρόνοια και κατηγοριοποιούνται ανά Γενική Διεύθυνση Περιφέρειας, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που ασκούνται από αυτές. Έτσι ο πολίτης μπορεί να αναζητήσει τη ψηφιακή υπηρεσία που τον ενδιαφέρει, είτε μέσω της αντίστοιχης Γενικής Διεύθυνσης, είτε μέσω της επιλογής αναζήτησης που υπάρχει στην Ψηφιακή Πλατφόρμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εντός του 2024 έχουν ψηφιοποιηθεί 55 υπηρεσίες και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί άλλες 5 μέχρι τέλος του έτους.

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε σχετικά: «Προτεραιότητά μας είναι ο συμπολίτης μας και οι ανάγκες του. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή του είναι πάντα ανοιχτές οι πόρτες των γραφείων μας και πλέον είναι ακόμη πιο εύκολη η πρόσβαση όλων των Στερεοελλαδιτών στις υπηρεσίες μας με τη χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Προχωρούμε γοργά στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, προκειμένου να μειώσουμε τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και να απαλλαγούν οι συμπολίτες μας από τις… ουρές, τις καθυστερήσεις και τις άσκοπες μετακινήσεις».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Καινοτομίας Κωνσταντίνος Βαρδακώστας δήλωσε: «Με ολοένα και πιο γρήγορους ρυθμούς προχωράμε στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πρόοδο που έχουμε κάνει μέχρι τώρα και προσδοκούμε να συνεχίσουμε στους ίδιους ρυθμούς, σε συνεργασία πάντα με όλες τις διευθύνσεις των υπηρεσιών μας. Έχουμε αναπτύξει μια πολύ καλή συνεργασία με τα υπηρεσιακά στελέχη μας και μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα: την εξυπηρέτηση του πολίτη πλήρως ψηφιοποιημένη!

ΠΙΝΑΚΑΣ_ΨΗΦΙΑΚΩΝ_ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ by Vagelis Moutoupas on Scribd

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages