Η πρόσφατη ομόφωνη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δικαιώνει την θέση της Δημιουργίας ξανά που αγωνίζεται για την κατάργηση της εφαρμογής της σαρίας στην Θράκη.
Το ΕΔΑΔ, με απόφαση του στην υπόθεση Molla Sali κατά Ελλάδας (αίτηση αριθ. 20452/14), καταδίκασε την Ελλάδα για παραβίαση του άρθρου 14 της Σύμβασης, με βάση το οποίο απαγορεύονται οι διακρίσεις και για παραβίαση του δικαιώματος της περιουσίας.
Ο Θάνος Τζήμερος σε άρθρο του με τίτλο «Επιτέλους, η σαρία γκρεμίζεται μέσω Στρασβούργου!» που δημοσιεύθηκε στο capital.gr, στις 16 Ιουνίου 2017 αναφέρει:
«Ιδού το τερατώδες θέμα, με δύο κουβέντες. Στην Ελλάδα ισχύουν, ταυτόχρονα και παράλληλα, δύο νομικά συστήματα: το ελληνικό δίκαιο και ο ισλαμικός νόμος, η σαρία. Φυσικά, πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία. Η Ελλάδα είναι το μοναδικό κράτος στην Ευρώπη στο οποίο ισχύει η σαρία, και είναι το μοναδικό κράτος στον κόσμο στο οποίο υπάρχουν παράλληλα νομικά συστήματα! Ακόμα και στην Τουρκία, τη σαρία την κατάργησε ο Κεμάλ το 1923.»
Και γιατί άραγε εφαρμόζεται η σαρία στην Ελλάδα;
Η απάντηση του Θάνου Τζήμερου στο άρθρο είναι αποκαλυπτική.
«. . . διότι όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις άσκησαν στο θέμα της μουσουλμανικής μειονότητας κοντόφθαλμη, κουτοπόνηρη, ψηφοθηρική πολιτική που έσπρωχνε τη μειονότητα στην αγκαλιά της Άγκυρας, εκτουρκίζοντας ακόμα και τους Πομάκους. Όλη η "πολιτική" τους περνούσε μέσω των διορισμένων μουφτήδων που με τη δικαστική τους εξουσία ήλεγχαν τον πληθυσμό και λειτουργούσαν (ή, τουλάχιστον, αυτό επεδίωκε το σύστημα) ως υπόγειοι κομματάρχες. Αν οι μουφτήδες έπαυαν να λειτουργούν ως δικαστές, το πολιτικό σύστημα θα έχανε τα "γκέμια” της μουσουλμανικής κοινότητας. Αντί δηλαδή να παράσχει στους Μουσουλμάνους της Θράκης ίσα δικαιώματα αλλά και ίσες υποχρεώσεις, το κράτος των Αθηνών τους γκετοποίησε, έχοντας ως μακρύ χέρι του τους διορισμένους και μισθοδοτούμενους απ’ αυτό μουφτήδες.»
Να σημειώσουμε οτι το θέμα της εφαρμογής της σαρίας στην Ελλάδα, είχε συζητηθεί εκτενώς στην δημόσια πολιτική συζήτηση-αντιπαράθεση του Θάνου Τζήμερου με τον Άδωνι Γεωργιάδη σχετικά με την δημιουργία ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό, νόμο τον οποίο ψήφισε η ΝΔ και ήταν ο λόγος που προκάλεσε αυτή την αντιπαράθεση μεταξύ των δύο πολιτικών
"Ισλαμικό Τέμενος και Θεσμικό Πλαίσιο Κράτους Εκκλησιών"
Στην συζήτηση ο Άδωνις Γεωργιάδης ισχυριζόταν οτι το Ελληνικό κράτος έχει υποχρέωση σύμφωνα με την συνθηκη της Λωζάνης να εφαρμόζει τη σαρία στις μουσουλμανικές μειονότητες της Θράκης, ενώ ο Θάνος Τζήμερος ήταν κάθετα αντίθετος. Συγκεκριμένα έλεγε στο άρθρο του:
«Πρώτος μύθος: η σαρία αναγνωρίζεται από τη συνθήκη της Λωζάνης. Ουδέν ψευδέστερον! Η συνθήκη της Λωζάνης προβλέπει την κατάργησή της! Στην συνθήκη, την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη εδώ: δεν υπάρχει ούτε μια αράδα για τη σαρία. Στο Ε τμήμα του 1ου μέρους, τα άρθρα 37-44 που αναφέρονται στην προστασία των μειονοτήτων μιλούν αποκλειστικά για τις μη μουσουλμανικές μειονότητες που ζουν στην Τουρκία. Και μόνο το άρθρο 45 μιλάει για τους μουσουμάνους της Ελλάδας.
Και τι λέει; Μία φρασούλα:
"Τα αναγωρισθέντα δια των διατάξεων του παρόντος Τμήματος δικαιώματα εις τας εν Τουρκία μη μουσουλμανικάς μειονότητας αναγνωρίζονται επίσης υπό της Ελλάδος εις τας εν τω εδάφει αυτής ευρισκομένας μουσουλμανικάς μειονότητας.”
Σε απλά Ελληνικά: ό,τι ισχύει για τους χριστιανούς της Τουρκίας θα ισχύει και για τους μουσουλμάνους της Ελλάδας. Τι δικαιώματα αναγνωρίζει η συνθήκη της Λωζάνης στους μη μουσουλμάνους της Τουρκίας; Το περιγράφει ξεκάθαρα το άρθρο 39»
Ο Θάνος Τζήμερος ήταν απολύτως βέβαιος για την απόφαση του ΕΔΑΔ. Έγραφε:
Δεν υπάρχει ούτε μία πιθανότητα στο... άπειρο, το Στρασβούργο να αποδεχθεί τη διατήρηση δύο νομικών συστημάτων σε ευρωπαϊκό κράτος του 21ου αιώνα, με κατάφωρη καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν υπάρχει περίπτωση ευρωπαϊκό δικαστήριο να δεχθεί ότι κάποιος δεν έχει δικαίωμα να αποφασίσει σε ποιους, μετά θάνατον, θα κληροδοτήσει την περιουσία του, ότι το αγόρι κληρονομεί διπλάσιο μερίδιο απ’ ό,τι το κορίτσι, ότι η γυναίκα δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει διαζύγιο από τον άνδρα της, ότι την εποπτεία των ορφανών από πατέρα έχει όχι η μητέρα αλλά ο κοντινότερος άνδρας συγγενής του πατέρα, κι ότι ένα κορίτσι 10 ετών μπορεί να παντρευτεί και μάλιστα δι΄ αντιπροσώπου, χωρίς να παρευρίσκεται καν στον γάμο του!
Η Ελλάδα θα φάει ένα ακόμα ηχηρό χαστούκι ως ένα αναχρονιστικό failed state το οποίο δεν κατάφερε εδώ και 104 χρόνια να διευθετήσει ένα τόσο χοντροκομμένο νομικό απολίθωμα.
Και όπως περιμένουμε την ελεημοσύνη των ξένων για να μην χρεοκοπήσουμε οικονομικά, περιμένουμε τη δικαστική απόφαση των ξένων για να καταργήσουμε ένα σύστημα όνειδος, χρεοκοπία κάθε έννοιας Δικαίου, που μας εξευτελίζει διεθνώς.
Και κατέληγε:
«Ακούγεται οξύμωρο, αλλά τον ισλαμικό νόμο τον οποίο και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ χρησιμοποιούσαν ως εργαλείο εξαγοράς ψήφων θα τον γκρεμίσει, μέσω Στρασβούργου, η πρωτοβουλία μιας μουσουλμάνας! Σου χρωστούμε ευγνωμοσύνη, Χατιτζέ Μολλά Σαλί.»
*************************************************************************
Το ΕΔΑΔ, με απόφαση του στην υπόθεση Molla Sali κατά Ελλάδας (αίτηση αριθ. 20452/14), καταδίκασε την Ελλάδα για παραβίαση του άρθρου 14 της Σύμβασης, με βάση το οποίο απαγορεύονται οι διακρίσεις και για παραβίαση του δικαιώματος της περιουσίας.
Ο Θάνος Τζήμερος σε άρθρο του με τίτλο «Επιτέλους, η σαρία γκρεμίζεται μέσω Στρασβούργου!» που δημοσιεύθηκε στο capital.gr, στις 16 Ιουνίου 2017 αναφέρει:
«Ιδού το τερατώδες θέμα, με δύο κουβέντες. Στην Ελλάδα ισχύουν, ταυτόχρονα και παράλληλα, δύο νομικά συστήματα: το ελληνικό δίκαιο και ο ισλαμικός νόμος, η σαρία. Φυσικά, πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία. Η Ελλάδα είναι το μοναδικό κράτος στην Ευρώπη στο οποίο ισχύει η σαρία, και είναι το μοναδικό κράτος στον κόσμο στο οποίο υπάρχουν παράλληλα νομικά συστήματα! Ακόμα και στην Τουρκία, τη σαρία την κατάργησε ο Κεμάλ το 1923.»
Και γιατί άραγε εφαρμόζεται η σαρία στην Ελλάδα;
Η απάντηση του Θάνου Τζήμερου στο άρθρο είναι αποκαλυπτική.
«. . . διότι όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις άσκησαν στο θέμα της μουσουλμανικής μειονότητας κοντόφθαλμη, κουτοπόνηρη, ψηφοθηρική πολιτική που έσπρωχνε τη μειονότητα στην αγκαλιά της Άγκυρας, εκτουρκίζοντας ακόμα και τους Πομάκους. Όλη η "πολιτική" τους περνούσε μέσω των διορισμένων μουφτήδων που με τη δικαστική τους εξουσία ήλεγχαν τον πληθυσμό και λειτουργούσαν (ή, τουλάχιστον, αυτό επεδίωκε το σύστημα) ως υπόγειοι κομματάρχες. Αν οι μουφτήδες έπαυαν να λειτουργούν ως δικαστές, το πολιτικό σύστημα θα έχανε τα "γκέμια” της μουσουλμανικής κοινότητας. Αντί δηλαδή να παράσχει στους Μουσουλμάνους της Θράκης ίσα δικαιώματα αλλά και ίσες υποχρεώσεις, το κράτος των Αθηνών τους γκετοποίησε, έχοντας ως μακρύ χέρι του τους διορισμένους και μισθοδοτούμενους απ’ αυτό μουφτήδες.»
Να σημειώσουμε οτι το θέμα της εφαρμογής της σαρίας στην Ελλάδα, είχε συζητηθεί εκτενώς στην δημόσια πολιτική συζήτηση-αντιπαράθεση του Θάνου Τζήμερου με τον Άδωνι Γεωργιάδη σχετικά με την δημιουργία ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό, νόμο τον οποίο ψήφισε η ΝΔ και ήταν ο λόγος που προκάλεσε αυτή την αντιπαράθεση μεταξύ των δύο πολιτικών
"Ισλαμικό Τέμενος και Θεσμικό Πλαίσιο Κράτους Εκκλησιών"
Στην συζήτηση ο Άδωνις Γεωργιάδης ισχυριζόταν οτι το Ελληνικό κράτος έχει υποχρέωση σύμφωνα με την συνθηκη της Λωζάνης να εφαρμόζει τη σαρία στις μουσουλμανικές μειονότητες της Θράκης, ενώ ο Θάνος Τζήμερος ήταν κάθετα αντίθετος. Συγκεκριμένα έλεγε στο άρθρο του:
«Πρώτος μύθος: η σαρία αναγνωρίζεται από τη συνθήκη της Λωζάνης. Ουδέν ψευδέστερον! Η συνθήκη της Λωζάνης προβλέπει την κατάργησή της! Στην συνθήκη, την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη εδώ: δεν υπάρχει ούτε μια αράδα για τη σαρία. Στο Ε τμήμα του 1ου μέρους, τα άρθρα 37-44 που αναφέρονται στην προστασία των μειονοτήτων μιλούν αποκλειστικά για τις μη μουσουλμανικές μειονότητες που ζουν στην Τουρκία. Και μόνο το άρθρο 45 μιλάει για τους μουσουμάνους της Ελλάδας.
Και τι λέει; Μία φρασούλα:
"Τα αναγωρισθέντα δια των διατάξεων του παρόντος Τμήματος δικαιώματα εις τας εν Τουρκία μη μουσουλμανικάς μειονότητας αναγνωρίζονται επίσης υπό της Ελλάδος εις τας εν τω εδάφει αυτής ευρισκομένας μουσουλμανικάς μειονότητας.”
Σε απλά Ελληνικά: ό,τι ισχύει για τους χριστιανούς της Τουρκίας θα ισχύει και για τους μουσουλμάνους της Ελλάδας. Τι δικαιώματα αναγνωρίζει η συνθήκη της Λωζάνης στους μη μουσουλμάνους της Τουρκίας; Το περιγράφει ξεκάθαρα το άρθρο 39»
Ο Θάνος Τζήμερος ήταν απολύτως βέβαιος για την απόφαση του ΕΔΑΔ. Έγραφε:
Δεν υπάρχει ούτε μία πιθανότητα στο... άπειρο, το Στρασβούργο να αποδεχθεί τη διατήρηση δύο νομικών συστημάτων σε ευρωπαϊκό κράτος του 21ου αιώνα, με κατάφωρη καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν υπάρχει περίπτωση ευρωπαϊκό δικαστήριο να δεχθεί ότι κάποιος δεν έχει δικαίωμα να αποφασίσει σε ποιους, μετά θάνατον, θα κληροδοτήσει την περιουσία του, ότι το αγόρι κληρονομεί διπλάσιο μερίδιο απ’ ό,τι το κορίτσι, ότι η γυναίκα δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει διαζύγιο από τον άνδρα της, ότι την εποπτεία των ορφανών από πατέρα έχει όχι η μητέρα αλλά ο κοντινότερος άνδρας συγγενής του πατέρα, κι ότι ένα κορίτσι 10 ετών μπορεί να παντρευτεί και μάλιστα δι΄ αντιπροσώπου, χωρίς να παρευρίσκεται καν στον γάμο του!
Η Ελλάδα θα φάει ένα ακόμα ηχηρό χαστούκι ως ένα αναχρονιστικό failed state το οποίο δεν κατάφερε εδώ και 104 χρόνια να διευθετήσει ένα τόσο χοντροκομμένο νομικό απολίθωμα.
Και όπως περιμένουμε την ελεημοσύνη των ξένων για να μην χρεοκοπήσουμε οικονομικά, περιμένουμε τη δικαστική απόφαση των ξένων για να καταργήσουμε ένα σύστημα όνειδος, χρεοκοπία κάθε έννοιας Δικαίου, που μας εξευτελίζει διεθνώς.
Και κατέληγε:
«Ακούγεται οξύμωρο, αλλά τον ισλαμικό νόμο τον οποίο και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ χρησιμοποιούσαν ως εργαλείο εξαγοράς ψήφων θα τον γκρεμίσει, μέσω Στρασβούργου, η πρωτοβουλία μιας μουσουλμάνας! Σου χρωστούμε ευγνωμοσύνη, Χατιτζέ Μολλά Σαλί.»
*************************************************************************
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου