Ένα πρωτότυπο παιχνίδι μαθαίνει τα μυστικά του προγραμματισμού σε παιδιά ηλικίας 3-7 ετών!
Η γνώση προγραμματισμού στη σύγχρονη εποχή αποτελεί ένα σημαντικό εφόδιο και πολύτιμο πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας. Γιατί λοιπόν να μην το εξασφαλίσεις για το βλαστάρι σου, ακόμα και εάν βρίσκεται σε πολύ μικρή ηλικία, εάν μπορείς να το συνδυάσεις με ένα ιδιαίτερα διασκεδαστικό παιχνίδι;
Το Cubetto είναι ένα παιχνίδι που μαθαίνει κώδικα σε κορίτσια και αγόρια τριών έως επτά ετών, συνδυάζοντας τις αρχές της μοντεσσοριανής μεθόδου με έννοιες προγραμματισμού σε υπολογιστικά συστήματα. Ευνόητο είναι ότι αφού απευθύνεται σε τόσο τρυφερές ηλικίες, δεν προαπαιτεί καν το παιδί σου να ξέρει να διαβάζει. Το σετ αποτελείται από πέντε στοιχεία. Το Cubetto είναι ένα ξύλινο ρομπότ που μπορεί να εκτελέσει οδηγίες ως προς το πού να κατευθυνθεί και με ποιον τρόπο να φτάσει στον προορισμό του.
Το ταμπλό παρέχει ουσιαστικά τη γραμμή εντολών και συνδυάζεται με τέσσερα είδη μπλοκ (πράσινο για «μπροστά», κίτρινο για «αριστερά», κόκκινο για «δεξιά» και μπλε για «λειτουργία») που «κουμπώνουν» πάνω του για να δημιουργήσουν μία ακολουθία εντολών για το ρομπότ (οι εντολές μεταδίδονται ασύρματα). Οι κινήσεις του ρομπότ εκτελούνται πάνω σε έναν παγκόσμιο χάρτη 1x1 μ., ο οποίος χωρίζεται σε τετράγωνα. Τοποθετώντας διαδοχικά τα μπλοκ-«τουβλάκια» πάνω στο ταμπλό, δημιουργείται μία αλληλουχία εντολών κατά τα πρότυπα του προγραμματισμού στους υπολογιστές. Όταν τελειώσεις, πατάς το κουμπί “GO” πάνω στο ταμπλό και το ρομπότ αρχίζει το ταξίδι του! Οι συνδυασμοί κινήσεων είναι άπειροι, εξασφαλίζοντας στο παιδί σου ατελείωτες ώρες ψυχαγωγίας και εκμάθησης.
Με αυτό τον τρόπο, το παιχνίδι εξοικειώνει τα παιδιά με τον προγραμματισμό από τα πρώτα τους βήματα, εντάσσοντας βασικές έννοιες του πεδίου στη ζωή τους, όπως οι αλγόριθμοι, η σειρά εντολών και το debugging. «Σημείο εκκίνησης ήταν η πρόκληση να βοηθήσουμε να μικρά παιδιά να γίνουν δημιουργοί, όχι μόνο καταναλωτές της τεχνολογίας», σημειώνει ο Φίλιπο Γιάκομπ, ένας από τους εμπνευστές του παιχνιδιού στο Co.Create, για να προσθέσει: «Δεν προσπαθούμε απλά να διδάξουμε μία νέα γλώσσα με την οποία [τα παδιά] μπορούν να γίνουν δημιουργικά· το Cubetto είναι σχεδιασμένο ως ένα εργαλείο που διηγείται ιστορίες. Το ρομπότ με το χαμογελαστό πρόσωπο είναι σκόπιμο ανοιχτό για να το φανταστούν όπως τα ίδια θέλουν, να του φτιάξουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα και να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες».
Η καμπάνια του Cubetto τρέχει στο Kickstarter μέχρι τις 7 Απριλίου. Έχει ήδη καλύψει τον στόχο χρηματοδότησής του, καθώς έχει συγκεντρώσει περίπου 270 χιλιάδες δολάρια (242 χιλιάδες ευρώ), ενώ το αρχικό ζητούμενο κεφάλαιο ήταν 100 χιλιάδες (90 χιλιάδες ευρώ).
************************************************************************
Η γνώση προγραμματισμού στη σύγχρονη εποχή αποτελεί ένα σημαντικό εφόδιο και πολύτιμο πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας. Γιατί λοιπόν να μην το εξασφαλίσεις για το βλαστάρι σου, ακόμα και εάν βρίσκεται σε πολύ μικρή ηλικία, εάν μπορείς να το συνδυάσεις με ένα ιδιαίτερα διασκεδαστικό παιχνίδι;
Το Cubetto είναι ένα παιχνίδι που μαθαίνει κώδικα σε κορίτσια και αγόρια τριών έως επτά ετών, συνδυάζοντας τις αρχές της μοντεσσοριανής μεθόδου με έννοιες προγραμματισμού σε υπολογιστικά συστήματα. Ευνόητο είναι ότι αφού απευθύνεται σε τόσο τρυφερές ηλικίες, δεν προαπαιτεί καν το παιδί σου να ξέρει να διαβάζει. Το σετ αποτελείται από πέντε στοιχεία. Το Cubetto είναι ένα ξύλινο ρομπότ που μπορεί να εκτελέσει οδηγίες ως προς το πού να κατευθυνθεί και με ποιον τρόπο να φτάσει στον προορισμό του.
Το ταμπλό παρέχει ουσιαστικά τη γραμμή εντολών και συνδυάζεται με τέσσερα είδη μπλοκ (πράσινο για «μπροστά», κίτρινο για «αριστερά», κόκκινο για «δεξιά» και μπλε για «λειτουργία») που «κουμπώνουν» πάνω του για να δημιουργήσουν μία ακολουθία εντολών για το ρομπότ (οι εντολές μεταδίδονται ασύρματα). Οι κινήσεις του ρομπότ εκτελούνται πάνω σε έναν παγκόσμιο χάρτη 1x1 μ., ο οποίος χωρίζεται σε τετράγωνα. Τοποθετώντας διαδοχικά τα μπλοκ-«τουβλάκια» πάνω στο ταμπλό, δημιουργείται μία αλληλουχία εντολών κατά τα πρότυπα του προγραμματισμού στους υπολογιστές. Όταν τελειώσεις, πατάς το κουμπί “GO” πάνω στο ταμπλό και το ρομπότ αρχίζει το ταξίδι του! Οι συνδυασμοί κινήσεων είναι άπειροι, εξασφαλίζοντας στο παιδί σου ατελείωτες ώρες ψυχαγωγίας και εκμάθησης.
Με αυτό τον τρόπο, το παιχνίδι εξοικειώνει τα παιδιά με τον προγραμματισμό από τα πρώτα τους βήματα, εντάσσοντας βασικές έννοιες του πεδίου στη ζωή τους, όπως οι αλγόριθμοι, η σειρά εντολών και το debugging. «Σημείο εκκίνησης ήταν η πρόκληση να βοηθήσουμε να μικρά παιδιά να γίνουν δημιουργοί, όχι μόνο καταναλωτές της τεχνολογίας», σημειώνει ο Φίλιπο Γιάκομπ, ένας από τους εμπνευστές του παιχνιδιού στο Co.Create, για να προσθέσει: «Δεν προσπαθούμε απλά να διδάξουμε μία νέα γλώσσα με την οποία [τα παδιά] μπορούν να γίνουν δημιουργικά· το Cubetto είναι σχεδιασμένο ως ένα εργαλείο που διηγείται ιστορίες. Το ρομπότ με το χαμογελαστό πρόσωπο είναι σκόπιμο ανοιχτό για να το φανταστούν όπως τα ίδια θέλουν, να του φτιάξουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα και να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες».
Η καμπάνια του Cubetto τρέχει στο Kickstarter μέχρι τις 7 Απριλίου. Έχει ήδη καλύψει τον στόχο χρηματοδότησής του, καθώς έχει συγκεντρώσει περίπου 270 χιλιάδες δολάρια (242 χιλιάδες ευρώ), ενώ το αρχικό ζητούμενο κεφάλαιο ήταν 100 χιλιάδες (90 χιλιάδες ευρώ).
************************************************************************
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου