Η προσχολική εκπαίδευση όμηρος μιας πολιτικής χρόνων, συνεχίζει να απαξιώνεται με την ολοκληρωτική έλλειψη προγραμματισμού .
Η εκπαιδευτική πολιτική και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός θα πρέπει να ξεκινάει από τη βάση της εκπαίδευσης, το νηπιαγωγείο, αν φιλοδοξεί να φέρει ουσιαστικές αλλαγές και να ανταποκριθεί στο κάλεσμα της κοινωνίας, για ενίσχυση αξιών και δομών.
Η προσχολική εκπαίδευση αποτελεί το θεμέλιο λίθο της εκπαίδευσης και τα πρώτα χρόνια στο σχολείο καθορίζουν την πορεία και την εξέλιξη των μαθητών.
Απαιτείται λοιπόν πρόγνωση, προγραμματισμός και θεσμικές ρυθμίσεις για την ουσιαστική οργάνωση και συγκρότηση του νηπιαγωγείου. Προληπτικές παρεμβάσεις και μεθοδεύσεις μπορούν να τροχιοδρομήσουν το σημερινό νηπιαγωγείο σε μια ανοδική και δυναμική πορεία προόδου και ανάπτυξης.
Το νηπιαγωγείο που οραματιζόμαστε μπορεί να γίνει πραγματικότητα.
Καταθέτουμε το προσωπικό μας όραμα για το νηπιαγωγείο της συμμετοχής, της συνεργασίας, των υποδομών, της αξιοκρατίας της αναβάθμισης της διδασκαλίας με σύγχρονα μέσα, της διαρκούς επιμόρφωσης, της αναβάθμισης του ρόλου του νηπιαγωγού και αγωνιζόμαστε γι΄αυτό.
Η ημερίδα που συνδιοργανώνει η ομάδα Νηπιαγωγών « Δικαίωμα στην εκπαίδευση» με τη σχολική επιτροπή Α/θμιας Εκπ/σης του Δήμου Χαλκιδέων, έχει στόχο να αναδείξει τα προβλήματα των Νηπιαγωγείων και της προσχολικής εκπαίδευσης, σε επιστημονικό και συνδικαλιστικό επίπεδο και να καταγράψει δικές σας προτάσεις, προκειμένου να οργανώσουμε ένα διεκδικητικό πλαίσιο συλλογικά και αγωνιστικά.
Μέσα από τη συλλογική δράση τα οράματα μπορεί να γίνουν πραγματικότητα.
Τα συλλογικά όμως οράματα γίνονται ουτοπίες όταν δεν ακολουθεί δράση!
Δράση μέσα από τη συμμετοχή …τη δική σας συμμετοχή …
Να συμπεριλαμβανόμαστε σε αυτούς που θα αποφασίσουν για εμάς!!!
Για την Ομάδα Νηπιαγωγών
Βέτα Κορωναίου
Η εκπαιδευτική πολιτική και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός θα πρέπει να ξεκινάει από τη βάση της εκπαίδευσης, το νηπιαγωγείο, αν φιλοδοξεί να φέρει ουσιαστικές αλλαγές και να ανταποκριθεί στο κάλεσμα της κοινωνίας, για ενίσχυση αξιών και δομών.
Η προσχολική εκπαίδευση αποτελεί το θεμέλιο λίθο της εκπαίδευσης και τα πρώτα χρόνια στο σχολείο καθορίζουν την πορεία και την εξέλιξη των μαθητών.
Απαιτείται λοιπόν πρόγνωση, προγραμματισμός και θεσμικές ρυθμίσεις για την ουσιαστική οργάνωση και συγκρότηση του νηπιαγωγείου. Προληπτικές παρεμβάσεις και μεθοδεύσεις μπορούν να τροχιοδρομήσουν το σημερινό νηπιαγωγείο σε μια ανοδική και δυναμική πορεία προόδου και ανάπτυξης.
Το νηπιαγωγείο που οραματιζόμαστε μπορεί να γίνει πραγματικότητα.
Καταθέτουμε το προσωπικό μας όραμα για το νηπιαγωγείο της συμμετοχής, της συνεργασίας, των υποδομών, της αξιοκρατίας της αναβάθμισης της διδασκαλίας με σύγχρονα μέσα, της διαρκούς επιμόρφωσης, της αναβάθμισης του ρόλου του νηπιαγωγού και αγωνιζόμαστε γι΄αυτό.
Η ημερίδα που συνδιοργανώνει η ομάδα Νηπιαγωγών « Δικαίωμα στην εκπαίδευση» με τη σχολική επιτροπή Α/θμιας Εκπ/σης του Δήμου Χαλκιδέων, έχει στόχο να αναδείξει τα προβλήματα των Νηπιαγωγείων και της προσχολικής εκπαίδευσης, σε επιστημονικό και συνδικαλιστικό επίπεδο και να καταγράψει δικές σας προτάσεις, προκειμένου να οργανώσουμε ένα διεκδικητικό πλαίσιο συλλογικά και αγωνιστικά.
Μέσα από τη συλλογική δράση τα οράματα μπορεί να γίνουν πραγματικότητα.
Τα συλλογικά όμως οράματα γίνονται ουτοπίες όταν δεν ακολουθεί δράση!
Δράση μέσα από τη συμμετοχή …τη δική σας συμμετοχή …
Να συμπεριλαμβανόμαστε σε αυτούς που θα αποφασίσουν για εμάς!!!
Για την Ομάδα Νηπιαγωγών
Βέτα Κορωναίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου